3 rewelacyjne masaże na poprawę sylwetki

3 rewelacyjne masaże na poprawę sylwetki

Cellulit. Opuchnięte nogi. Zatrzymywanie wody w organizmie, czy to uciążliwe uczucie kamiennych, zmęczony nóg. Ból mięśni. Przedwczesne zmarszczki. A może po diecie Twoja skóra nie odzyskała dawnej sprężystości? Jak poradzić sobie z takimi dolegliwościami. Masaż. Proste i przyjemne. Poznaj 3 szybkie masaże, które zajmą chwilę, a naprawdę odmienią wygląd Twojej skóry i poprawią Ci samopoczucie.




We wpisie
Masaż, co to jest?
Masaż twarzy
Masaż nóg

Masaż, co to jest?

Oczami wyobraźni już widzę Twoją minę. O nie. Jak to masaż ma pomóc mi w walce z cellulitem, gdy do tej pory używałam mega drogich kosmetyków i nic?. Może pomoże mi wyszczuplić sylwetkę? To wszystko prawda i jeszcze możesz robić to sama w domu. Zajmie Ci to zaledwie kilka chwil. 
Nim jednak zdradzę Ci więcej szczegółów, od początku.

Masaż to zabieg fizjoterapeutyczny, który ma za zadanie pobudzić mięśnie, skórę oraz wszelkie tkanki do pracy i sprężystego odkształcenia. Pomaga w sprawnym usuwaniu z organizmu wszelkich szkodliwych toksyn oraz usprawnia rozkurcz mięśni.
Podsumowując działa relaksacyjnie, przeciwobrzękowo, profilaktycznie i pobudzająco.

Zapewne nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak Twoje ciało jest napięte, a to wszystko za sprawą codziennych bolączek, siedzącego trybu pracy, nadmiernej eksploatacji nóg (obcasy i nie tylko) i niewłaściwego dbania o siebie.

Choć uważam się za osobę bardzo aktywną fizycznie, kilka razy w tygodniu ląduję na tańcach, ćwiczę, uprawiam jogę, a ostatnio zaczęłam zajęcia z samoobrony. Tak. :)
Nie wiem, kiedy znajduję na to wszystko czas. Ratuje mnie kalendarz :)

Jednak to właśnie po zaserwowaniu sobie takich szybkich masaży, już po kilku dniach, zauważyłam zaskakujące, pozytywne zmiany. Nie zdawałam sobie sprawy, jak bardzo mam napiętą skórę i mięśnie. 
Już po kilku zabiegach moje ciało krzyknęło radośnie, w końcu.

Oto kilka wspaniałych masaży, które stosuje sama, a rezultat zaskoczy Cię już po kilku dniach. Są rewelacyjne, zajmują chwilę i działają cudownie kojąco. Możesz zrobić je sama w domu.

Zabiegi, przypadkiem znalazłam w necie i z ciekawości zaczęłam stosować. Rezultat, szok
Już drugiego dnia poczułam różnicę.  A po tygodniu zauważyłam pozytywne zmiany.  
Dzielę się z Tobą swoją wiedzą, może właśnie też potrzebujesz chwili luksusu w domowym zaciszu. :)


Masaż twarzy

Masaż twarzy

Cały stres zalega na twarzy i w skórze. Skóra, jak już kiedyś Ci pisałam, to największy organ, jaki mamy, warto o niego dbać. Niczym gąbka chłonie całe zło, które spada na nas w ciągu dnia
To w niej zalega stres, wszystkie nerwy, toksyny z zewnątrz, a jeśli coś złego dzieje się w Twoim ciele, na bank zauważysz zmiany na skórze.

Chcemy wyglądać pięknie i młodo. Wydajemy bajońskie kwoty na zabiegi u kosmetyczki, drogie kosmetyki, a czasem niewielkie widać postępy. Dlaczego? Bo krem nie wniknie głęboko, w spięte, zbite mięśnie i nie da Ci takiego ukojenia. Tu pomoże masaż twarzy.

Nie tylko pozwoli Ci się odstresować, ale zniweluje obrzęk, wygładzi zmarszczki i poprawi elastyczność skóry. Mniej worków, więcej blasku. 
Moja przyjaciółka znalazła wspaniałą panią masażystkę, która robi cuda na twarzy. Akupunktura oraz masaż tajski. Też warto spróbować. 
Nie musisz, jednak,  od razu szukać podobnej masażystki. Możesz zacząć w domu. Sposób jest genialny i bardzo prosty.

Pod zdjęciem wrzuciłam Ci link do filmiku na YT Masumi Channel. Zobacz i spróbuj. Genialne i proste. 

Dziewczyna robi kawał świetnej roboty. Sposoby, które proponuje dają znakomite rezultaty. Mogłabym wiele pisać, ale wolę, abyś sama przetestowała i napisałam mi, czy Ci się podobało?. Jakie zauważyłaś zmiany? 
Ważne jest, aby robić to regularnie. Jeden raz to za mało.


Masaż twarzy - Masumi Channel
YT Masumi Channel



Masaż nóg

Masaż nóg

Chcesz pozbyć się uczucia ciężki nóg, zniwelować cellulit, a może oczyścić ciało z nadmiaru wody?. Poznaj wspaniały, szybki i przyjemny sposób. Wystarczy raz dziennie przed snem, na kanapie, w łazience, na macie, gdzie Ci pasuje. Przyłóż się i pamiętaj o regularności. 

Link do filmiku pod zdjęciem Ja Ci dam Japonia. Rezultat Cię naprawdę zaskoczy

Sprawdziłam, działa. Polecam z czystym sumieniem.
Zmiany zauważyłam już po kilku dniach, a moje nogi mi za to podziękowały. Uczucie ciężkości, opuchnięte, zmęczone nogi, to już mnie nie dotyczy. Warto zobaczyć i zastosować samemu.

Ja dam Ci Japonia - masaż nóg
Ja Ci dam Japonia


Masaż brzucha

Masaż brzucha

Wiadomo, że brzuch to ciężka sprawa, jak wyszczuplenie łydek. Regularne masaże, intensywny trening i właściwie dobrana dieta mogą uczynić cuda. Czasem czegoś brakuje. Oto genialny i prosty w zastosowaniu szybki masaż. 
Możesz zrobić go w domu. Po kąpieli, czy w trakcie oglądania ulubionego serialu. Nie tylko pozwoli Ci się zrelaksować, ale też wspomoże proces trawienia i regeneracji skóry.
Oto link do filmiku na YT 

Ja dam Ci Japonia - masaż brzucha
Ja dam Ci Japonia - masaż brzucha


Pamiętaj, że sam masaż, czy dieta to za mało, aby uzyskać idealną sylwetkę, trzeba się jeszcze ruszać.

Najlepsza dieta to taka, która nie jest dietą, która Ci smakuje, jest zbilansowana i zdrowa.



Komentarze

Popularne