Skóra z problemami - Zapomnij oto 4 kosmetyki, które zadbają o Twoją cerę

 

skóra z problemami


Problemy z przesuszoną cerą, trądzik, zmiany skórne, przebarwienia, reakcja alergiczna te wszystkie sytuacje znam, aż zanadto dobrze. Jak sobie z nimi poradzić? Czy istnieją kosmetyki, które pozwolą ci nie tylko zapanować nad tym rozgardiaszem, ale uchronią cię przed powtórką? Tak. Oto 4 przykłady firm, które produkują kosmetyki dla osób z trudną cerą.

Moja skóra, skóra alergika przysparzała mi wielu problemów już w wieku dziecięcym. Jako nastolatka wciąż miałam uczulenie, a moja buzia i całe ciało sezonowo wypluwało z siebie bąble wielkości ukąszeń komarów. To był koszmar.
Czasem zmiana wody, hormony, czy inne czynniki powodują tragiczne dla nas zmiany skórne i mimo dorosłego wieku, wciąż czujemy się jak nastolatki. Fajnie, gdy czujesz się nastolatką, jednak jeśli twoja twoja cera wygląda jak twarz nastolatka, to już nie jest takie super. :(

Jak sobie z tym poradzić?

Czytałam kiedyś artykuł, że Francuski kupują kosmetyki w aptekach. Nie dlatego, że mają taki kaprys, czy dlatego, że są one dostępne tylko w aptece. Wynika to z większego zaufania do tych kosmetyków. Kosmetyki apteczne są produkowane na pograniczu leku i kosmetyku. Nie tylko ładnie wyglądają ale przede wszystkim są skuteczne. Postanowiłam przetestować kilka firm, których produkty są dostępne na rynku polskim i można je kupić nie tylko w aptece. Oto kilka moich propozycji.

4 marki, które produkują kosmetyki dla problematycznej cery

Avene

Avène o tej marce pisałam już nie raz przez wzgląd na ich produkty, które są skierowane dla skóry wrażliwej i alergicznej. To naprawdę wysokiej jakości kosmetyki, które nie tylko koją podrażnienia, są antybakteryjne, ale nawilżają i odżywiają cerę.

Kosmetyki produkowane są na bazie wody termalnej wydobywanej z wnętrza ziemi. Woda termalna Avène, pochodząca z uzdrowiska o tej samej nazwie, pomaga przy atopowym zapaleniu skóry, łuszczycy czy poparzeniach. Jest to jedna z najpopularniejszych marek produkująca kosmetyki we Francji.

Wśród dostępnych kosmetyków znajdziecie nie tylko kremy, żele, ale również samą wodę termalną, którą możecie stosować do nawilżania cery i do odkażania ran. Jest delikatniejsza niż woda utleniona.
Odnawiający krem Avène Cicalfate + do twarzy i ciała, dezynfekuje oraz regeneruje uszkodzony naskórek jednakowo u dorosłych, u dzieci, a także u niemowląt. 

W jego składzie znajdziecie aktywne substancje regenerujące, antybakteryjne i takie, które zabezpieczają skórę przed powstawaniem kolejnych podrażnień. Kosmetyki Avène polecane są przez  wielu dermatologów, kosmetologów i alergologów. 
Swobodnie krem Avène Cicalfate + możecie stosować nie tylko na otarcia czy podrażnienia, ale także po zabiegach kosmetycznych np. po laserze, czy kuracji kwasami.
Jeśli chodzi o markę Avène, ich kosmetyki mogę z czystym sumieniem polecić każdemu z was. Mam do nich pełne zaufanie i moja skóra też. 

Nuxe- balsam

Nuxe jest kolejną marką, której kosmetyki uwielbiam nie tylko ze względu na skład, zawierają dużo składników naturalnych, ale przede wszystkim na jakość produktów. Wspominałam o niej, polecając wam suchy olejk do włosów, który jest na chwilę obecną, dla mnie, nie do zastąpienia - jeśli chodzi o kurację dla włosów.

Dziś wspomnę o innym produkcie, myślę tu o balsamie do ust Nuxe Reve de Miel. To masełko do ust, w którego składzie można znaleźć miód, olejek z migdałów, masło karité oraz wosk pszczeli. Balsam nie tylko cudownie nawilży usta, możesz go stosować na przesuszone miejsca, jak np. łokcie, czy na skórę po przesuszającej terapii przeciwtrądzikowej. 
Dzięki zawartym składnikom odżywczym nie tylko intensywnie nawilży skórę, ale także odżywi i usprawni regenerację naskórka.

Spierzchnięte wargi, czy przesuszona cera nie ważne, poradzi sobie z tym.

Bioderma płyn

Bioderma i jej niezwyciężony płyn micelarny Sensibio H2O. Używam go już od paru lat i zawsze kupuje w dużych butelkach, żeby starczył na dłużej. Nie tylko wspaniale oczyszcza cerę, koi podrażnienia ale daje uczucie świeżości i ulgi, po całym pracowitym dniu. Nie wyobrażam sobie kosmetyczki bez niego. 

To jest jeden z produktów must have mojej kosmetyczki. 

Dodam, że Sensibio H2O używają nie tylko kosmetolodzy, ale także makijażyści pracujący za kulisami pokazów.
Jeśli masz problematyczną cerę, podatną na podrażnienia warto zainwestować w ten płyn micelarny, nie tylko jest wydajny, ale pozbędziesz się problemu na długo.

La Roche- Posay

I ostatnia moja propozycja to La Roche-Posay Effaclar Duo+. La Roche-Posay kolejna marka rodem z magicznej Francji. Ich kosmetyki to w szczególności produkty skierowane dla osób z wrażliwą, atopową skórą lub ze skłonnością do trądziku. Przygotowywane na bazie wody termalnej pochodzącej z La Roche-Posay, która ma właściwości przeciwutleniające i terapeutyczne.

Jeśli chodzi o działanie kremu Effaclar Duo+, to dla mojej skóry nie okazał się tak wspaniałym rozwiązaniem. Mimo że krem odblokowuje pory, przeciwdziała powstawaniu przebarwieniom i redukuje powstawanie pryszczy, mojej cerze nie przypadł do gustu. Jednak w waszym przypadku może okazać się strzałem w dziesiątkę.

Wolę kosmetyki Avène czy Nuxe :)

Komentarze

Popularne