Metamorfoza Mojej szafy – Zima


Metamorfoza Mojej szafy – Zima

Czysta, chłodna lub zimna. Mocne kontrasty. Typ królewny Śnieżki lub latynoski. Szybko się opala. Oczy niebieskie, piwne lub czarne. Wyraźna, ciemna oprawa oczów. Włosy ciemnobrązowe lub kruczoczarne. Zima to zimny typ urody. Wszystko o Zimie.


Zima to przeważnie śnieg, zamieć śnieżna, lód, mróz i gwiazdka. Jeśli chodzi o typ urody, nieco odbiega od tego schematu. Zima powinna być przecież blondynką o lodowych, błękitnych oczach z jasną, trudną do opalenia się skórą. Jest wręcz przeciwnie.

Zima to ciemnowłosa postać o oczach błękitnych i porcelanowej cerze, niczym opisana w bajce Śnieżka, może być też w typie latynoskim.
Jest to chłodny typ kolorystyczny, pełen kontrastów. Mamy tu soczyste kolory łamane bielą, głęboką czernią, orzech pomieszany z błękitem.

Przykładem Zimy są między innymi Monica Bellucci czy Salma Hayek, a raczej nie są one książkowym typem królewny Śnieżki.

Cechy charakterystyczne Zimy

Zima jest bardzo charakterystycznym i właściwie łatwym do określenia typem urody. W odróżnieniu od pozostałych typów tu ciężko się pomylić. Jest pełna wyraźnych i mocnych kontrastów. To chłodny typ urody, który świetnie wygląda w srebrze.

Głównymi cechami Zimy są:
Oczy w kolorze zimnego błękitu, czarne lub piwne z wyraźną, ciemną oprawą
Włosy są ciemnobrązowe lub kruczoczarne.
Cera jest jasna, wręcz porcelanowa lub śniada.
Żyły na nadgarstku w kolorze fioletowym, albo błękitnym

Paleta Barw

Paleta Barw

Zima to zimny typ kolorystyczny dlatego możesz czerpać inspiracje z palety przeznaczonej dla zimnych typów urody. O ile, żaden z kolorów, które teraz wymienię nie przemawia do Ciebie, możesz  wybrać te z ogólnej palety. Pamiętaj, że nie musisz lubić wszystkich kolorów i mieć ubrania w każdym z nich. Można wybrać kilka ulubionych, te w których dobrze się czujesz. Kolor też może być bazą Twojej szafy.

Paleta barw:
  • biały, 
  • szmaragdowy, 
  • malachitowy, 
  • jaskrawa zieleń, 
  • cytryna, 
  • oranż, 
  • wiśnia, 
  • karmazynowy, 
  • purpura, 
  • szafir, 
  • kobalt, 
  • turkusowy, 
  • morski, 
  • czerń
5 zasad

5 zasad

Moje rady dla Ciebie:
  1. Kolory ubrań dobieraj według swojego typu urody, ale te, które lubisz i czujesz się w nich dobrze
  2. Ubrania. Pamiętaj, że to, co wygląda dobrze na manekinie, nie musi wyglądać dobrze na Tobie. Dobieraj ubrania do swojego stylu i typu sylwetki.
  3. Zestawy. Staraj się kupować zestawami, łatwej stworzyć stylizacje.
  4. Lista. Przed zakupami zrób listę tego, czego potrzebujesz.
  5. Stylizacje. Stylizuj ubranie, gdy je mierzysz. Będziesz wyglądać lepiej, a może podsunie Ci to więcej możliwości.
Gdy wiesz jakim typem urody jesteś, jaką masz figurę i jaki styl lubisz, zbudowanie Swojej szafy jest już banalnie proste. 

Linki 
Metamorfoza mojej szafy –  Typ kolorystyczny - Jesień
Metamorfoza mojej szafy –  Typ kolorystyczny - Lato 
Metamorfoza mojej szafy –  Typ kolorystyczny - Wiosna
Metamorfoza mojej szafy –  Typ kolorystyczny "Złoty/Ciepły"
Metamorfoza mojej szafy –  Typ kolorystyczny "Srebrny/Zimny"
Metamorfoza mojej szafy –  Typ Kolorystyczny 
Metamorfoza mojej szafy –  Typy osobowości "Tradycjonalistka"
Metamorfoza mojej szafy –  Typy osobowości "Minimalista"
Metamorfoza mojej szafy –  Typy osobowości "Realizatorka"
Metamorfoza mojej szafy –  Typy osobowości "Analityk"
Metamorfoza mojej szafy –  Typy osobowości "Wojownik"
Metamorfoza mojej szafy –  Typy osobowości "Gwiazda"
Metamorfoza mojej szafy –  Typy osobowości 

Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Minimalistycznego 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Sportowego 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Romantycznego 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Military 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Vintage 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Preppy 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Glamour
Tajemnice Stylu                   5 zasad Casual Style 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Rock Style
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Klasycznego 

Komentarze

Popularne