Metamorfoza Mojej szafy - Lato

Metamorfoza Mojej szafy - Lato

Jasna, blada, jasnoróżowa, a czasem wręcz ziemista cera. Ma problemy z opalaniem. Włosy w kolorze zgaszonego brązu, popielatego, czy mysiego blondu. Oczy niebieskie, brązowe, z odcieniem: szarego, błękitnego, czy zieleni. Delikatna, stonowana uroda. Lato. Dziś wszystko o Lecie, zimnym typie urody. 


Lato to jedna z najcieplejszych pór roku. Na samo słowo "lato", oczami wyobraźni widzimy zalane upałem ulice, w powietrzu unosi się zapach wody z fontanny, słony smak morza, ciepłego jeziora i smak słodkich lodów.

Mimo iż sama pora roku jest nabrzmiała od kolorów i płonie upałem, to jako typ urody jest to odcień zimny, delikatny i stonowany.

Kolory, w jakich będzie dobrze temu typowi urody, też powinny być chłodne, zgaszone. Jeśli jesteś typem lata, staraj się unikać mocnych barw, które mogą Cię tylko przytłoczyć.

Pamiętasz historię mojego sweterka? Tak właśnie się dzieje, gdy zakładasz coś nie w swojej palecie. Kolor cię pochłania i tłamsi. Dlatego osoby o typie urody Lata powinny unikać soczystych, mocnych kolorów. 
Dobrze im będzie za to w pastelach, w kolorach subtelnych, lekko zagaszonych np. srebrny jest idealnym kolorem dla Lata. 
Za nim jednak wyrzucisz wszystko z szafy, sprawdź, czy jesteś Latem.

Lato jak inne typy ma swoje podkategorie: możesz być zagaszonym, chłodnym lub jasnym. Żeby nie pogubić się tym całym wariactwie kolorów, skupimy się na głównych 4 nurtach. Była Wiosna, teraz mamy Lato. Już pewnie wiesz, jaki będzie kolejny krok.

Cechy charakterystyczne Lata

Najtrudniejsze będzie rozpoznanie. Lato jest dość specyficzne, bardzo łatwo zaliczy je do Jesieni albo pomylić z Wiosną.
Lato to typ zimny dlatego dobrze mu w stonowanych, zgaszonych kolorach. Ma jasną, lekko różową, czasem ziemistą cerę, którą bardzo trudno opalić. Często ma cerę naczynkową. 

Spójrz na siebie i sprawdź, jesteś Latem?

Oczy i tu mamy niezłą zagwozdkę, bo bardzo trudno jest określić jaki kolor oczu ma lato. Tradycyjnie można byłoby powiedzieć niebieski, chłodny odcień, ale może mieć brązowe, szare, szaro niebieskie, zielono niebieskie, zielono szare. 
Kolor tęczówki oka zmienia się pod wypływem światła i dobranych dodatków, czasem pod wpływem emocji.

Lato ma włosy brązowe, popielate, czy blond, ale nie jest to słoneczny, a zgaszony, a nawet szary, czy mysi.
Żyły na nadgarstku są w kolorze niebieskim albo fioletowym.
Jeśli dobrze Ci w srebrnej chuście, a z wymienionych cech masz dwie, to jesteś Latem.

Paleta barw

Paleta barw

Jak każdy typ kolorystyczny ma swoją paletę barw. W jednych kolorach będzie Ci dobrze, podkreślają Twoją urodę, dodadzą Ci energii. Sprawiają, że będziesz wyglądać promiennie, młodo i atrakcyjnie. Inne wręcz przeciwnie zabiorą Ci nawet tę energię, którą miałaś jeszcze przed porannym prysznicem. 
Jakie kolory będą dobre dla Lata. Ważne, że jak w przypadku Wiosny, Ty także możesz czerpać z palety typu zimnego. Taka mała podpowiedź :)

Paleta barw: 
  • antracyt,
  • grafit, 
  • gołębi, 
  • granatowy, 
  • błękit królewski, 
  • fiołkowy, 
  • wrzos, 
  • amarant, 
  • fuksja, 
  • różowy, 
  • czerwony kardynalski, 
  • pistacja, 
  • akwamaryna, 
  • perła, 
  • szary,
  • srebrny

Jak robić zakupy?

Jak robić zakupy?

Zakupy to najprzyjemniejsza rzecz pod słońcem, dla niektórych, dla innych wyzwanie, w zależności od tego, jakim jesteś typem osobowości. Mimo to nie masz wyboru, coś trzeba włożyć do szafy, żeby mieć w co się ubrać, choćby do pracy.
Jeśli już zrobiłaś przegląd szafy, wiesz, jaką jesteś osobowością, znalazłaś swój ulubiony styl, znasz swoją sylwetkę, to teraz dobierz właściwe kolory.
Uczymy się całe życie i zawsze czegoś nowego. Dlatego dziś zrób to, tak aby już nigdy nie powiedzieć: nie mam się w co ubrać, nie lubię tego ubrania, źle się w nim czuje, źle wyglądam. 
W Twojej szafie od teraz będą rzeczy, które kochasz, w których wyglądasz świetnie i które znakomicie podkreślają Twoje atuty.
 Zrób listę, zastosuj appkę. Nadciągają wyprzedaże :)

5 zasad

Moje rady dla Ciebie:
  1. Nie bój się eksperymentować i stosować nowe style. To, że do wczoraj lubiłaś klasykę, może dziś zaszalej i kup coś sportowego
  2. Najszybciej uczymy się na błędach. Modowa wpadka, cóż najlepszym się zdarza. Ważne, żeby się nie przejmować i próbować dalej.
  3. Dodatki one mogą zmienić oblicze każdej stylizacji, są tak ważne, a tak szybko o nich zapominamy i bagatelizujemy ich rolę
  4. Pamiętaj, że to ubranie dopasowujesz do siebie, nie siebie do stylizacji
  5. Style można łączyć, tylko z głową.
Gdy w Twojej szafie znajdą się rzeczy, które kochasz, zawsze będziesz miała co założyć. 

Linki 
Metamorfoza mojej szafy –  Typ kolorystyczny - Wiosna
Metamorfoza mojej szafy – Typ kolorystyczny "Złoty/Ciepły"
Metamorfoza mojej szafy – Typ kolorystyczny "Srebrny/Zimny"
Metamorfoza mojej szafy – Typ Kolorystyczny 
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości "Tradycjonalistka"
Metamorfoza mojej szafy –  Typy osobowości "Minimalista"
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości "Realizatorka"
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości "Analityk"
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości "Wojownik"
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości "Gwiazda"
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości 

Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Sportowego 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Romantycznego 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Military 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Vintage 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Preppy 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Glamour
Tajemnice Stylu                   5 zasad Casual Style 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Rock Style
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Klasycznego 

Komentarze

Popularne