Metamorfoza Mojej szafy - Jesień


Metamorfoza Mojej szafy - Jesień

Ciemny kolor skóry i ciemne włosy. Śniada lub jasna o ciepłym odcieniu cera i ciemne oczy. Rude lub kasztanowe włosy. Piegi. Ciepły odcień. Wyraźny i kontrastowy typ urody. Jasna, ciemna i zgaszona. Dziś wszystko o Jesieni, kolejnym ciepłym typie.


Jesień to kolejny typ ciepły, który w odróżnieniu od Wiosny jest wyraźniejszy i pełen kontrastów. Jesień przeważnie kojarzy się nam ze słotą i deszczem, ponurą aurą oraz przejmującym zimnem. Nawet ze śmiercią, sama przyroda w tym czasie zamiera i przygotowuje się do zimy. 
Pamiętaj, że prócz tego mrocznego obrazu mamy jeszcze złotą jesień. Tą pełną słońca i ciepłych dni, która czasem jest cieplejsza niż lato. 

Tak samo jest z urodą. Mamy typ Jesieni Jasny, Zgaszony i Ciemny. Jesień dobrze będzie wyglądać w kolorach głębokich i ciemnych, jeśli jesteś typem Zgaszonej Jesieni, to wybieraj kolory lekko wypłowiałe.

Zbyt głębokie, czy ciemne mogą Cię przytłoczyć.

Jeśli jesteś Typem Ciepłym, to będziesz lepiej wyglądała w złocie, niż w srebrze. Twoja skóra stanie się promienna, wypoczęta i pełna energii. Jak każdy Typ Ciepły, żyły na nadgarstku masz zapewne w kolorze zieleni. Sprawdź. 
Zanim jednak potwierdzisz jakim typem jesteś, warto poznać dokładnie Jesień.

Cechy charakterystyczne Jesieni

Jesień jak pozostałe typy kolorystyczne wyróżnia się kilkoma cechami. Niektóre mogą być mylne, bo można pomylić ją z Wiosną, a nawet z Latem. Pamiętaj, że istnieją też Typy Pośrednie, które są już szczegółowe i skupiają się na poszczególnych cechach charakterystycznych urody. 
Jeśli jesteś pewna, że jesteś Typem Ciepłym, to odetchnij, każdy kolor z palety barw dla Złotych będzie dobry. :)

A teraz spójrz na siebie i zastanów się, czy jesteś Jesienią?

Oczy i tu pojawia się niemała zagwozdka, bo Jesień teoretycznie może mieć oczy niebieskie, zielone, piwne, a nawet czarne. Jesień ma nakrapiane tęczówki, czyli pojawiają się złote plamki, które ocieplają kolor oka.
Skóra może być brzoskwiniowa, ciemna, a nawet alabastrowa w ciepłym odcieniu. Skóra Jesieni nie stroni od piegów. Zawsze występują na niej piegi.
Jesień ma włosy rude, kasztanowe lub brązowe, a żyły, jak pisałam wcześniej, zielone.

Czy jesteś Jesienią?
Paleta barw

Paleta barw

Jeśli test przeszłaś pomyślnie, to teraz warto spojrzeć w jakich kolorach Ci do twarzy. Już w starożytności ludzie wierzyli, że kolory mogą dodawać lub ujmować energii, wzmacniać intelekt, czy symbolizować takie uczucia jak miłość, zdrada, czy zaufanie. 

Kolory mają moc. Mogą dodać Ci wigoru albo odebrać Ci siłę do walki. Mogą pogłębić frustrację albo uspokoić. Nie lekceważ ich, to potężne narzędzie w naszych rękach.

Paleta braw:
  • Khaki, 
  • zgniła zieleń, 
  • orzechowy, 
  • szafran, 
  • rudy, 
  • czekolada, 
  • ochra, 
  • ceglasty, 
  • cynobrowy, 
  • łososiowy, 
  • kasztanowy, 
  • buraczkowy, 
  • lawenda, 
  • śliwkowy


5 zasad

5 zasad

Moje rady dla Ciebie:

  1. Najważniejsze to wybierać takie kolory, w których czujesz się dobrze i dobrze wyglądasz. Inspiracje czerp z natury.
  2. Dobierz do siebie taki styl, który będzie współgrał z Twoją osobowością i tym, co kochasz, a ubrania dopasowuj do swojej sylwetki
  3. Pamiętaj, że trendy zmieniają się szybciej niż minuty na zegarze. Zbuduj bazę, a do niej wrzucaj odrobinę mocnych trendów.
  4. Czasem wystarczy jeden mocny dodatek, aby odmienić całą stylizację.
  5. Jesteś ciepłym, ale spokojnym typem kolorystycznym więc staraj się unikać mocnych kolorów. Wybieraj barwy stonowane, ale głębokie.


Linki 
Metamorfoza mojej szafy –   Typ kolorystyczny - Lato 
Metamorfoza mojej szafy –  Typ kolorystyczny - Wiosna
Metamorfoza mojej szafy – Typ kolorystyczny "Złoty/Ciepły"
Metamorfoza mojej szafy – Typ kolorystyczny "Srebrny/Zimny"
Metamorfoza mojej szafy – Typ Kolorystyczny 
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości "Tradycjonalistka"
Metamorfoza mojej szafy –  Typy osobowości "Minimalista"
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości "Realizatorka"
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości "Analityk"
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości "Wojownik"
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości "Gwiazda"
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości 

Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Minimalistycznego 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Sportowego 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Romantycznego 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Military 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Vintage 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Preppy 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Glamour
Tajemnice Stylu                   5 zasad Casual Style 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Rock Style
Tajemnice Stylu                   5 zasad Stylu Klasycznego 

Komentarze

Popularne