Moja szafa- zaplanuj swoją szafę z appką

 

moja szafa z appką

Nowe technologie dostarczają nam całej masy rozrywki. Służą do ułatwiania i organizowania naszej pracy, a także życia prywatnego. Żyjemy w ciągłym biegu, wciąż nie mamy wiele czasu na przyjemności. Jeśli chcemy coś osiągnąć, działania wymagają od nas nie tylko czasu ale i samodyscypliny. Dlaczego nie zorganizować własnej szafy? To, co chcesz kupić, to co już masz, wszystko w jednym miejscu, w telefonie. Oto kilka aplikacji, które pomogą Ci zaoszczędzić czas i zorganizować Twoją garderobę. 

Czas panującej pandemii zmusił nas do zwolnienia tempa i do refleksji. Niestety ma to też swoje złe strony, czyli brak organizacji, zniechęcenie, ogólnie brak energii na cokolwiek, bo i tak siedzę w domu. 
Galerie wciąż otwierają i zamykają, więc czas poświęcony na przyjemniejsze sprawy jak np. zakupy staje się istną drogą przez mękę. Dla mnie na pewno. Szukałam właściwego rozwiązania jak zorganizować sobie czas i szafę. Robiłam tablicę, listę, zdjęcia i planowałam. 
Jednak nie zawsze te sposoby sprawdzały się tak, jak powinny. Ciężko grzebać w telefonie co masz kupić, gdy po twojej głowie krąży jedna myśl, kupić i jak najszybciej wyjść ze sklepu.
Może tylko ja tak mam, a może któraś z was też?
Przyjaciółka kilka dni temu podsunęła mi app’kę, która tchnęła we mnie nowy pomysł. Postanowiłam sprawdzić kilka i znaleźć właściwą dla siebie. W sumie to wspaniałe rozwiązanie.

Appka nowe rozwiązanie dla ciebie

moja szafa z appką

Nigdy nie zastanawiałam się nad takim rozwiązaniem. Oczywiście już od kilku miesięcy mam konto na Pinterest, gdzie szukam nowych inspiracji, czy to do swojej szafy, czy jak urządzić mieszkanie. Jednak pomysł z przygotowaniem mini tablicy, spisu ze zdjęciami w jednym miejscu, które są dostępne w każdej chwili, wydał mi się genialnym rozwiązaniem.
Pomyślałam, o rany ktoś pomyślał o moich potrzebach. Więc od razu zaczęłam szukać tej dla siebie.
Na rynku dostępnych jest wiele aplikacji, które pomogą Ci zorganizować szafę. Na pewno zajdziesz coś dla siebie jak ja. Część z nich nie ma polskiego menu ale to najmniejszy problem, bo obsługa jest bardzo intuicyjna. Niestety niektóre mają większe ograniczenia np. w darmowych wersjach brak możliwości zapisania szafy. Ubrania w niespełna dobę znikają i trzeba zaczynać od nowa. 

Testowane appki

moja szafa app
Moja szafa


Moja szafa

To appka z prostym interfejsem, który ogarnie nawet mało rozgarnięta osoba. Możesz tu stworzyć swoją szafę lub kilka, nadając im nazwy według własnego uznania. Można też skatalogować ubrania według np. praca, dom, sport itp. Możesz zaplanować to, co chciałabyś zabrać w podróż lub na urlop.
Ma jedną, poważną wadę. Otóż, można wrzucać zdjęcia na bieżąco swojej szafy, ale nie można pobrać ich z galerii. Zdjęć, które masz już w telefonie nie wrzucisz do galerii appki. Nie ma możliwości zaplanowania przyszłych zakupów, chyba że zrobisz foty na bieżąco.

moja szafa

I grafika. Grafika jest bardzo skromna i określę to tak, mało efektowna.
Innym plusem jest to, że app jest darmowa. Może wam się spodoba. Mnie nie zachwyciła.

Pureple App

Pureple

Appka, która nie posiada wersji w języku polskim, bynajmniej ja nie znalazłam. To jednak jest jej najmniejszy problem, bo menu jest bardzo intuicyjne i nawet jeśli angielski nie jest twoją mocną stroną, poradzisz sobie.
Wygląd ciekawy, kolory bystre i miłe dla oka. Bardzo spodobała mi się opcja z możliwością wrzucenia swoich propozycji na forum i skonsultowania z innymi użytkownikami. 
Możesz nie tylko skatalogować swoje ubrania i podzielić je na np. buty, torebki, sezon letni i zimowy, ale co dla mnie ważne, wrzucasz foty z galerii telefonu np. z listą przyszłych zakupów. To jest mega, możesz pobrać zdjęcia z galerii telefonu i podpiąć pod swoją stylizację.

Pureple App

Ogromny minus jest taki, ubrania, które wcześniej wrzuciłaś do szafy, znikają następnego dnia. Mimo usilnych starań wciąż nie rozpracowałam jak je zachować tam na dłużej.
Być może to jest wada darmowej wersji, w płatnej pewnie już nie ma takiego problemu.
Drugi minus to w darmowej wersji dużo reklam. Za nim przejdziesz do kolejnej zakładki, musisz oglądać reklamy.

Getwardrobe App
Getwardrobe
To mój appka faworyt. Nie posiada menu w polskiej wersji językowej, jednak posługiwanie się nią jest bardzo proste i raczej język nie powinien stanowić problemu. Wizualnie mogłoby być lepiej, ale nie jest źle.
Szafę możesz podzielić na różne kategorie jak pora roku, praca, dom itp. Są też kategorie bardziej szczegółowe, setery, spodnie, kolory.

Getwardrobe App


Możesz wprowadzić własne kategorie, są one jednak dostępne już w wersji premium. Zdjęcia robisz na bieżąco lub wrzucasz z galerii. Możesz także wyciąć tło, jeśli ono ci nie odpowiada.
W tej aplikacji zaplanujesz przeszłe zakupy i stworzysz swoje stylizacje. 
Cała szafa na wyciągnięcie palca.

Twoja szafa nie zniknie i to jest ważne, a co jest jeszcze ciekawe, jak wspomniałam wcześniej możesz zaplanować swoją stylizację, łącząc dodatki, spodnie, swetry i sprawdzić jak pasuje. 
Znalazłam tam, to czego potrzebowałam. A jak u was z planowaniem szafy? Macie już swoje appki, czy wolicie tradycyjne metody? 
Praca z apką to świetna zabawa, a ty masz zawsze swoją szafę pod ręką i oszczędzasz czas. A gdy wyskoczy ci niespodziewane spotkanie po południu, spokojnie, skorzystaj z appki. 

Możesz w kilka chwil przeszukać swoją szafę od ręki i zaplanować co założysz. Bez stresu i niepotrzebnych kolejnych zakupów, chyba że są niezbędne.

Komentarze

Popularne