Metamorfoza mojej szafy – Osobowość "Gwiazda"



Metamorfoza mojej szafy – Osobowość "Gwiazda"

Świadoma swojego stylu. Nie uznaje kompromisów ani półśrodków. Idzie na całość. Kocha przyciągać uwagę i być w centrum uwagi. Potrafi wyrazić siebie na wiele sposobów. Jej szafa intryguje, zachwyca, bulwersuje tak jak jej osobowość. Inspiruje, skupia uwagę i podąża własną drogą. Dziś wszystko o Gwiazdach.


Z racji mojego roztrzepania, za co Cię moja droga, a może mój drogi, szczerze przepraszam. Wiem, że ostatni wpis był wieki temu. A szafa nie czeka. W końcu kończy się zima, choć chłodem jeszcze potrafi dopiec, a wielkimi krokami zbliża się wiosna. A wpisy o szafie miały się już kończyć. Tak się dzieje właśnie, gdy człowiek pobłądzi, zakopie się w robocie i pisze jeszcze wiele innych rzeczy. Wracamy z pełną parą i energią. Będzie ogień.

Tyle tytułem wstępu. Wracając do meritum tematu, dziś przeanalizujemy Osobowość Gwiazdy. Zabawnie się ułożyło. Wczoraj podczas szkolenia analizowaliśmy osobowości i wyszło, że jestem typem Gwiazdy. Nigdy nie czułam się, w tym sensie "Gwiazdą". W pracy nikt, nie miał wątpliwości. Cóż, Diabeł tkwi w szczegółach. Może to przez lockdown? Ten czas hibernacji wybudził we mnie coś nowego. Może zawsze po części nią byłam, tylko nie myślałam o sobie w ten sposób. 
Zawsze czułam się bardziej realizatorką lub miłośniczką klasyki. Cóż. Jestem Gwiazdą.

Charakterystyka Gwiazdy

Charakterystyka Gwiazdy

Po czym poznać Gwiazdę? Kocha być w centrum uwagi i skupiać na sobie wzrok otoczenia. Jest świadoma swojego stylu i ciężko pracuje nad swoim wizerunkiem. Uwielbia wybierać nietuzinkowe zestawy z domieszką ekstrawagancji. Gwiazdy nie znoszą kompromisów. Nie uznają półśrodków. 

Jeśli wygląda wystrzałowo to nie ważne, że buty piją, a stopy wrzeszczą o ratunek. Uznają, że dla stylu warto pocierpieć.

Kocha nowe, eksperymenty modowe i nie boi się nowych połączeń. Nawet klasyczną czerń potrafi przemienić w szykowną ekstrawagancję. Uwielbia życie na świeczniku, więc gdy tylko dostrzeże, że jest niewidzialna, gaśnie. Nie zabiega o cudze względy, emanuje czarem. Jest ikoną.

Gwiazda jest chaotyczna, roztrzepana i wszędzie jej pełno. Tak samo wygląda jej szafa. Kocha eksperymenty modowe i rzeczy, który nikt nie ma. Kipi dumą, gdy dostrzega, że zaraziła swoim pomysłem innych. Jednak szybko się nudzi i szuka kolejnych wyzwań.

Szczerze wobec siebie i bez ściemy wiesz, że o tobie piszę? Więc wiesz, jak ważne jest błyszczeć i świetnie wyglądać w każdej sytuacji? Masz świadomość, jak szybko tracisz blask, gdy coś nie hula w Twojej szafie? Czas to zmienić.

Szafa gwiazdy

Szafa Gwiazdy

Szafa Gwiazdy jak ona sama: chaotyczna i ogromna. Posiada ogromną ilość rzeczy, które kupiła w przypływie chwili i zapewne ich już nie nosi. Dlaczego? Bo za dużo osób w nich widziała. Bo są już nie modne. Znudziła się nimi. Często ubrania, które trzyma w szafie to wypadki zakupowe, bo Gwiazdy kochają zakupy i kupują bez planu. 
W garderobie Gwiazdy brak logiki, funkcjonalności, za to jest barwna i ciekawa. Można w niej znaleźć inspirujące perełki.
Co kupuje Gwiazda?

Co kupuje Gwiazda?

Zakupy z Gwiazdą to istne szaleństwo. Pamiętam, jak spędziłyśmy z moją przyjaciółką 6 h w centrum. To były czasy jeszcze przed pandemią. Ja wyszłam okupiona, a ona z dwiema rzeczami, choć to ona szukała czegoś nowego. 
Reasumując zakupy to wyzwanie, to jak wyprawa na K2 zimą, nie wiesz, czy przetrwasz.

Co kupuje najczęściej Gwiazda?
Kupuje rzeczy modne i te, które wyglądają zjawiskowo na manekinie. Ubrania z ciekawymi fasonami, szalone. Z precyzją szachisty wybiera tylko to, czego nie widziała na ulicy. A uwierz mi, Gwiazda jest bardzo spostrzegawcza. Mimo że jest małym egocentrykiem.
Jej garderoba ma szokować, przykuwać uwagę, więc rzeczy są niefunkcjonalne i często niewygodne.
W szafie Gwiazdy nie może zabraknąć ciekawych dodatków. Przecież to one robią całą robotę.
Dress code jest dla Gwiazdy jak wyrok. Jednak jej silna osobowość potrafi obejść jego sztywne zasady i swoje ja Gwiazda podkreśla fantazyjną, dekadencką apaszką, torebką, czy butami.

Jak robić zakupy?

Moja kochana Gwiazdo, to nie łatwe. Ja też wciąż się jeszcze uczę jak robić zakupy z głową i nie wyjść ze sklepu, szczególnie tych z bielizną, z pełną torbą. Praktyka czyni mistrza. Pamiętaj o zasadzie piramidy.

Piramida:
  • 40% to klasyki ponadczasowe w dobrej jakości, które pasują do wszystkiego
  • 30% to base, czyli biała koszula, T-shirt, halka, rajstopy
  • 25% to dodatki – torebki, buty, paski, biżuteria
  • 5% to trendy – tu możesz poszaleć, zawsze miej na uwadze, że trendy minął i nie warto przepłacać.
Twoja szafa nie musi być nudna. Gdy w Twojej szafie wszystko pasuje do siebie i do ciebie, to nie będzie tam ani nudno, ani nijako. Kochasz kolory i dobrze, dobierz je do swojej osobowości kolorystycznej.

Trzy zasady dla ciebie:
  1. Zawsze kupuj ubrania w swoim rozmiarze, choćby nie wiem, jak piękna była to sukienka.
  2. Nie wydawaj zbyt wiele na trendy, pomyśl, że za miesiąc i tak nikt o tym nie będzie pamiętać.
  3. Gdy kupujesz markowe ubrania, sprawdzaj jakość – dobre jakościowo ubranie posłuży ci na kilka sezonów.
Pamiętaj, że możesz być oryginalna i inspirująca, ale nie musisz gonić za trendami. 

Linki 
Metamorfoza mojej szafy – Typy Osobowości 
Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki Chłopczyca
Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki V
Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki Kolumna 
Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki Klepsydra
Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki Gruszka
Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki Jabłko
Metamorfoza mojej szafy – Idealna szafa
Metamorfoza mojej szafy – Przegląd 

Komentarze

Popularne