Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki "Kolumna"

Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki "Kolumna"


Szczupła, wysoka z długimi i zgrabnymi nogami. Brak wyraźnie podkreślonej talii, a ramiona i biodra tej samej szerokości. Sylwetka Posągowa, czy inaczej określana Kolumną, to idealna sylwetka modelowa. Wszystkie ubrania wyglądają na niej wspaniale. Dziś wszystko o Kolumnie. Co może nosić, a czego unikać?


Sylwetka Posągowa, popularnie określana Kolumną to figura modelki. Brak zarysowanej talii, mały biust, płaski brzuch, za to jest wysoka i obdarzona długimi, zgrabnymi nogami. Na takiej figurze wszystkie stylizacje wyglądają obłędnie, szczególnie że to jedyna sylwetka, która nie musi bać się falban, czy bufek. 

Jeśli jesteś typem Kolumny, masz ogromne pole do popisu. We wszystkim Ci dobrze, o ile Ty sama dobrze się w tym czujesz. Możesz szaleć z kolorami, wzorami i dodatkami. Jednak jak w każdym szaleństwie warto zachować nutę rozsądku. Tak i tu miej swoją wizję.

Wiem, że większość wysokich kobiet wybiera buty na płaskim obcasie, aby nie wyróżniać się z tłumu. Zawsze słyszę „Jestem taka wysoka, tyle wystarczy” skoro czujesz się z tym bezpiecznie, to oczywiście w porządku.

Jednak, gdy będziesz wybierać kolejne szpilki, czółenka, czy sandałki i zawahasz się, „Wybieram płaskie, bo jestem za wysoka”, zatrzymaj się. Pomyśl, ile jest niskich kobiet, które zazdroszczą Ci Twojego wzrostu i kupują, obłędnie wysokie szpile, żeby Ci dorównać. 
Sama jestem jedną z tych kobiet, które chciałby być wysokie. :) 
Spokojnie już dawno temu, pogodziłam się z faktem, że więcej nie urosnę. 

Moja droga, pokochaj siebie i nie odrzucaj obcasów, tylko dlatego, że ktoś Ci powiedział, iż jesteś za wysoka. Nie ma za wysokich kobiet.

Cechy Kolumny

Cechy Kolumny:

  • Szczupła
  • Bardzo wysoka
  • Długie, zgrabne nogi
  • Mały biust
  • Brak talii
  • Ramiona i biodra tej samej szerokości
  • Brak kobiecych krągłości
  • Płaska pupa
  • Płaski brzuch
Jeśli te wymienione cechy opisują właśnie Ciebie, to znaczy, że jesteś typową Kolumną. Głównymi atutami Kolumny są: wzrost i piękne nogi, o czym nigdy nie zapominaj. Celebrujemy swoje walory i odważnie pokazujemy je światu. 

Dlaczego? Dlatego, moja droga Kolumno, bo jesteśmy piękne. Dzięki temu, że Twoja sylwetka jest tak, a nie inaczej zbudowana, masz ogromne pole do popisu, przy przygotowywaniu swojej szafy. Jesteś jednym z nielicznych typów figury, który może sobie pozwolić to, na co inne nie mogą.

Więc hulaj duszo, piekła nie ma.

Co Kolumna powinna mieć w szafie?

Wszystkie dążymy do idealnej sylwetki typu S, czyli do Klepsydry.  W Twoim przypadku, gdy będziesz budować swoją szafę, skup się na takich tkaninach i ubraniach, które Ci w tym pomogą.
Podkreślaj talię i uwydatniaj kobiece krągłości. Gdy teraz wybierzesz się na zakupy, pamiętaj o tych dwóch ważnych rzeczach: talia i krągłości. Jak to zrobić? 

Otóż dzięki swojej figurze, możesz nosić prawie wszystko. Ubrania z materiałów, które nabierają powierza, ciepłe, przytulne dzianiny i cienkie paski, które podkreślą talię. Możesz wybierać rzeczy z ciekawym zwierzęcym lub kwiatowym  printem. 

O ile w przypadku innych sylwetek, które omawiałam wcześniej, wzory pojawiały się w dolnej, lub górnej części, Ty możesz mieć je zarówno na swetrze, jak i na spódnicy.
Szalej z falbanami na górze i na dole sylwetki.

Kolumna może nosić

Możesz nosić:
  • Bluzki bez dekoltów
  • Koszule zapięte pod szyję
  • Bluzki hiszpanki
  • Bluzki z falbanami w okolicach biustu, czy bioder
  • Swetry oversize
  • Mięsiste swetry,
  •  z dekoltem w łódkę swetry, bluzki, sukienki 
  • Golfy — pamiętaj, że golf uwydatnia biust
  • Marynarki o długości do połowy biodra, z aplikacjami na ramionach, z falbaną 
  • Cygaretki, dzwony, spodnie we wzory
  • Długie spódnice, midi, w kształcie litery A, falbaniaste
  • Sukienki ze wzorzystych tkanin, błyszczących, sukienki z tkanin nabierających powietrza,
  • kombinezony, kombinezony z falbanami 
  • Wzorzyste rajstopy
Powinnaś unikać:
  • głębokich dekoltów z przodu
  • obcisłych, ciemnych ubrań
  • kanciastej, dużej biżuterii – typu np. trójkąty, prostokąty, czy kwadraty.
Pamiętaj, że jeśli chodzi o Twoją szafę ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia. Masz tak wspaniałą sylwetkę, że dobrze Ci we wszystkim, nawet w wysokich szpilkach :)



Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki Klepsydra
Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki Gruszka
Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki Jabłko
Metamorfoza mojej szafy – Idealna szafa
Metamorfoza mojej szafy – Przegląd 


Komentarze

Popularne