Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki "Chłopczyca"

Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki "Chłopczyca"


Drobna, szczupła i figlarna. Dziewczęca, bez wyraźnych krągłości. Brak wcięcia w talii. 165 centymetrów kobiecego uroku. Chanel, Brodka, to wspaniałe przykłady sylwetki typu chłopczyca. Co powinna mieć w szafie, a czego unikać.? Dziś wszystko o chłopczycach.

Chanel była dumna ze swojego wyglądu, tak bardzo, że zrewolucjonizowała świat mody, wszystko po to, aby ukazać piękno swojej sylwetki. Jeśli jesteś typem chłopczycy, to bądź jak Coco Chanel, pokochaj siebie i odkryj w sobie siłę kobiecości.

Sylwetka typu chłopczycy jest drobna i nie posiada kobiecych krągłości. Ma płaską pupę, a jej wzrost waha się do max. 165 centymetrów. Jeśli do dziś ubolewałaś z tego powodu, to pomyśl, że Coco była jak Ty. Zobacz, co potrafi drobna i silna kobieta.
Jesteś idealną sylwetką do stylizacji. Pamiętaj tylko, żeby wybierać rzeczy, które nie przytłoczą twojej figury, a podkreślą i uwydatnią atuty. Staraj się unikać zbyt obszernych wzorów i dużych dodatków.

Będąc na zakupach przedświątecznych z bratem, kilka lat temu, zauważyłam na wystawie piękną torbę. Shopperka, ogromna i cudowna. Pomyślałam, to jest to. Niestety, gdy założyłam ją na ramię, widać było tylko torbę.
Mój brat żartował, że jak chcę namiot, to musimy zmienić sklep. Cóż. Nie kupiłam jej, oczywiście. Jaki morał z tego.? Nie wszystko, co nam się podoba, pasuje do naszego stylu, figury, czy typu urody. Czasem lepiej zostawić to na półce w sklepie. Mimo że kusi.

Kochana chłopczyco, jesteś piękna w swojej postaci i nie bój się pokazać tego światu.

Cechy

Główne cechy chłopczycy to drobna sylwetka, pozbawiona krągłości. Nie jest wysoka, często mylona jest z kolumną z racji podobnych cech. 
Co charakteryzuje chłopczycę? Chłopczyca jest:
  • Drobna
  • Nieduża
  • Brak wyraźnie zarysowanej talii
  • Płaska pupa
  • Średni lub mały biust
  • Szczupłe, krótkie nogi
  • Biodra, ramiona i biust są tej samej szerokości co talia
  • Delikatna.
Jeśli z czystym sumieniem odhaczyłaś wszystkie cechy na „tak”, to jesteś typem chłopczycy.

Powinnaś przy wybieraniu swoich stylizacji, czy nowych rzeczy do szafy pamiętać o trzech zasadach:
Po pierwsze, zawsze wybieraj takie ubrania, spodnie, spódnice, które optycznie wydłużą nogi.
Po drugie nie bój się podkreślać wysoko talii i po trzecie, nie zapomnij o najszczuplejszych miejscach: nadgarstki, kostki, szyja. 
Przy tak drobnej sylwetce masz obszerne pole manewru. Właściwie możesz wszystko.

Co może nosić chłopczyca?

W Twoim przypadku „hulaj dusza, piekła nie ma”. Pasuje Ci wszystko, o ile nie przytłoczysz swojej sylwetki zbyt obszernymi ubraniami. Jesteś piękna i nie zapominaj o tym. 
Aby osiągnąć idealny kształt klepsydry, wybieraj:
  • Krótkie, z wysokim stanem, czy rozkloszowane spódniczki, które jednocześnie podkreślą biodra. Mogą mieć np. falbanę lub kieszenie
  • Swetry z dzianiny, wełny, mogą być obcisłe lub oversize — byle byś nie przesadziła, jak ja z tą torbą,
  • Golfy — pamiętaj, uwydatniają biust,
  • Kombinezony
  • Spodnie z wysokim stanem
  • Garnitury
  • Żaboty, falbany, kolory, cienkie paski
  • Lekkie, delikatne buty- aby nie obciążyć sylwetki
  • Bolerka, żakiety,
  • Koszule upięte pod szyję
  • T-shirty z nadrukiem, ale też te bez dekoltów
  • bluzki z aplikacjami, printami wokół biustu
  • spodnie rurki, cygaretki
  • płaszcze dwurzędowe, z paskiem w talii
  • trampki, szpilki, sandały
  • Biżuteria drobna i delikatna

Czego powinna unikać?

Jako że jesteś drobnej postury, powinnaś unikać zbyt długich rzeczy, aby nie obciążyć i nie skracać sylwetki. Uważaj na rzeczy typu oversize, duże i ciężkie dodatki takie jak obszerne torby, ciężkie buty, czy dosadna biżuteria. Staraj się nie wybierać spódnic do połowy kolana, gdyż one też skracają i obciążają sylwetkę.

Twoja chłopięca uroda otwiera przed Tobą drzwi do świata, do którego nie wszystkie mamy dostęp i dlatego tak bardzo kobiety zazdrościły Coco Chanel. We wszystkim było jej dobrze.

Pamiętaj, aby podkreślać biust, wydłużać optycznie nogi i zaznaczać talię. Figura klepsydry sama się wykształci.


Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki "V"
Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki Kolumna 
Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki Klepsydra
Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki Gruszka
Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki Jabłko
Metamorfoza mojej szafy – Idealna szafa
Metamorfoza mojej szafy – Przegląd 

Komentarze

Popularne