Regeneracja włosów w 30 dni


Regeneracja włosów w 30 dni


Farbowanie, suszenie, prostowanie, trwała, a nawet wiatr, zła dieta, woda czy stres wszystko to ma wpływ na strukturę włosów. Łysienie, zniszczone końcówki, nadmierne wypadanie, włosy, które nie chcą rosnąć to efekt naszego codziennego zaniedbania. Jak temu zaradzić? Jak odzyskać zdrowe, piękne włosy?

Wiem, że pewnie nie raz czytałaś tu o tym, jak bardzo chcę, aby moje włosy znów wyglądały zdrowo. Otóż być może na zdjęciach, które wrzucam do SM, nie widać tego tak wyraźnie, to nadal moje włosy potrzebują intensywnej opieki.
Oczywiście od momentu, gdy zauważyłam niepokojące zmiany na mojej głowie, w postaci nadmiernego wypadania włosów, stosowałam różne kuracje i ich kondycja znacznie się poprawiła.
Do tej pory jednak nie zauważyłam tak intensywnej, dobrej zmiany, jak po zastosowaniu mojej kuracji. Nie możesz się doczekać? Ja też nie mogłam na efekty.
Wiele już czytałam o wspaniałych kosmetykach, które miały uzdrowić moje włosy. Niestety efektów albo nie było w ogóle albo trzeba było na nie czekać i czekać.

W końcu trafiłam, jakiś czas temu na artykuł o kosmetykach firmy Olaplex. Postanowiłam im zaufać, bo co się może stać. Przecież mogą okazać się tylko kolejnym dodatkiem mojej łazienki.

Co nam niszczy włosy?


Co nam niszczy włosy?

Kosmetyki Olaplex to cała kuracja dla zniszczonych w różny sposób włosów. Pamiętaj, że włosy można uszkodzić na różne sposoby np. mechanicznie lub chemicznie. Oczywiście wszelkie dolegliwości chorobowe należy już konsultować z lekarzem. 

Moje włosy zniszczyła prostownica, lokówka i rozjaśnianie. Do tego trzeba dorzucić jeszcze złą dietę, stres i zaaplikowałam im niezłą dawkę, więc one odwdzięczyły się tym samym. Wypadały całymi tabunami, krusząc się na końcach i rosły bardzo wolno.

Nie malujesz włosów, a mimo to też masz zniszczone. Pamiętaj, słońce i wiatr tak samo mogą je uszkodzić i przesuszyć.

Czym jest Olpalex i jak dobrać kurację?

Będąc na skraju wyczerpania psychicznego, sięgnęłam po najcięższe działo i jak się okazało bardzo skuteczne. Otóż linia kosmetyków Olaplex to kuracja odbudowująca i wzmacniająca dla włosów zniszczonych, czy to przez mechaniczne działania, czy chemiczne. W zależności od tego, czym zniszczyłaś włosy, dobierz odpowiednią kurację.

Kuracja mojego przepisu

Moje włosy potrzebowały intensywnej odbudowy po działaniu suszarki, prostownicy, jednak najbardziej zniszczył je stres i farbowanie. Zmotywowana przez moją panią fryzjerkę wzięłam się do roboty.
Olaplex No.3


Wybrałam No. 3 to odżywka o balsamicznej konsystencji, która służy do odbudowy i regeneracji włosów w warunkach domowych. Ma za zadanie poprawić strukturę włosa i wzmocnić go między zabiegami koloryzacji. 
Można go stosować również na włosach niefarbowanych, zniszczonych kuracjami na gorąco lub czynnikami zewnętrznymi.

W jego składzie znajdziesz m.in. wit. C, wit. E, wit. B, glicerynę, związki mineralne tj.: Ca, Mg, P, Na, Zn, Fe oraz prowitaminę b5, czy olejek jojoba. Znajdziesz w nim, to wszystko, co wzmocni strukturę włosa i zadba o skórę głowy.

Preparat jest przeznaczony dla włosów bardzo zniszczonych, dzięki takiemu połączeniu składników odbudowuje, wzmacnia i przywraca naturalny wygląd nawet tym najbardziej zniszczonym włosom.

Olaplex No.0

Olaplex No. 0 to produkt, który należy stosować przed rozpoczęciem kuracji na wilgotne, umyte włosy. Kosmetyk przygotowuje włosy do głębszej naprawy, poprawia strukturę skóry głowy i zwiększa intensywność działania pozostałych kosmetyków.

Nanieść kosmetyk na włosy, dokładnie rozczesz grzebieniem z rzadkim zębem, aby preparat wniknął w całą strukturę włosa i pozostaw na 10 minut. Nie spłukuj. Na tak przygotowane włosy możesz nanieść drugi preparat No. 3

Nie zapomnij wetrzeć No. 0  w skórę głowy. To pobudzi krążenie.

Regenerum- serum do włosów

Oba produkty możesz zostawić na kolejne 20 minut i spłukać. Do tego rytuału dodałam jeszcze Regenerum — regenerujące serum w postaci maski. W zależności ile mam czasu tak długo zostawiam na włosach.

Pamiętaj, żeby zmyć kosmetyki z włosów bardzo dokładnie. Jeśli tego nie zrobisz tak, jak należy, następnego dnia spodziewaj się efektu przetłuszczonych włosów :(

The Oriflame Wellness by Oriflame kompleks odżywczy do włosów i paznokci.

Wellness
Do mojej 30 dniowej kuracji dodałam jeszcze coś ekstra. To kuracja odśrodkowa. Podwójne uderzenie. Próbowałam preparatów różnych firm, które miały wzmocnić moje włosy od środka, jednak jak w przypadku odżywek do włosów tak i tu efekty były różne.
Były takie, które absolutnie mi nie pasowały, inne pomagały tylko chwilowo. 

Tym razem sięgnęłam po produkt firmy The Oriflame Wellness by Oriflame kompleks odżywczy do włosów i paznokci. Ten suplement diety dostarczył moim włosom wszystkich składników odżywczych niezbędnych do wzrostu i regeneracji od środka. Jeśli masz dość nieskutecznych kuracji spróbuj, ja polecam Ci swoją z czystym sumieniem.

Efekty 30-dniowej kuracji

Chciałam Ci napisać dużo wcześniej, przepełniona pozytywną energią tego, co zauważyłam. Jednak aby spiąć to wszystko w jedno i utwierdzić się w swoim odkryciu zapytałam mojej pani fryzjerki, czy od ostatniego razu coś się poprawiło w moich włosach. Była absolutnie zachwycona jak ja.

Kondycja moich włosów okazała się o niebo lepsza niż ostatnio. Włosy nie wychodziły już tak łaskawie, jak wcześniej. Stały się zdrowsze i mocniejsze. Końcówki nie były już tak zniszczone, więc nawet uniknęłam drastycznego cięcia.

A co było absolutnym hitem? Na mojej głowie pojawiły się miliony nowych baby hair, które stały się moją nadzieją do dalszej pielęgnacji.

Moja pani fryzjerka najbardziej jednak była zaskoczona tym, że tak szybko odrosły, a cięcie ostatnie było znaczne.

Moja opinia

Nic nie dzieje się od razu. Wszystko wymaga ciężkiej, konsekwentnej i systematycznej pracy, ale kuracja, którą zastosowałam naprawdę poprawiła kondycję moich włosów w zaledwie 30 dni. 

Nie mogę się doczekać dnia, gdy odzyskam swoje włosy.

Komentarze

Popularne