Wielkanoc 2022- 4 inspiracje na modny look



Wielkanoc 2022- 4 inspiracje na modny look

Czas dla rodziny. Czas pełen spotkań i miłości. Wielkanoc. Świąteczny czas to też moment, gdy chcemy wyglądać dobrze. Gdy chcemy pokazać się z jak najlepszej strony. Gdy wymieniamy zimową szafę na wiosenną. Jak wyglądać dobrze? Poznaj 4 modne looki tego sezonu.


Niczym totalny kataklizm nadciąga Wielkanoc. W tym roku te święta będą nieco dziwne. Przeżyliśmy dwuletni lockdown, jednak los nadal nie patrzy na nas łaskawie. Teraz z przerażeniem patrzymy na naszych wschodnich sąsiadów i straszne oblicze wojny. Czy myślałam, że tego dożyję? Nie. Opowieści dziadków, którzy przeżyli czas wojny, aż nadto wbiły mi się w pamięć, aby wiedzieć, że wojna jest zła.


Mimo tych strasznych rzeczy wciąż czas biegnie do przodu i już mamy wiosnę. Za kilka dni dopadnie nas Wielkanoc. Pamiętam czasy wielkich porządków, trzepania dywanów, szorowania okien. Zapach mazura i sernika wybiegający kuszącym aromatem wanilii z kuchni. Malowanie pisanek i wyścigi z siostrą, która z nas zrobi ładniejsze pisanki. Czas sielanki i dziecinnych igraszek. Teraz jest inaczej.

Trend takich porządków mam za sobą, bywam gościem w rodzinnych stronach. Choć pewnie szorowanie i tak mnie nie ominie. Mimo że na wszystko patrzę już inaczej niż, w czasach gdy byłam dzieckiem, to nadal pamiętam, że to czas, aby dobrze wyglądać.

Upchałam już w części zimowe ciuchy do szafy, choć ta wiosna smaga nas czasem mrozem i śniegiem po kolana. Więc jak wyglądać dobrze? Na co można sobie pozwolić? Co będzie modne?

4 inspiracje na modny look

Trencz


                                                                             Trencz                                                                      

Trencz to tak uniwersalna i znana część garderoby, że nie muszę Ci już o nim opowiadać. Choć uważam, że jeszcze jest przez nas zbyt mało doceniany. Ten must have doskonale łączy się z klasycznym, eleganckim lokiem, jak i ze street look’iem, czy casual.

 


Można go nosić na wiele sposobów i do miliona stylizacji. Do sukienki, trampek, szpilek, jeansów, czy garnituru. Ogranicza cię tylko twoja wyobraźnia.
Świetnie wygląda przy łamaniu black looku, czy white looku. Doskonale pasuje do eleganckich zestawów z sukienką, czy luźniejszych np. ze spodenkami, czy skórzanymi spodniami.

Marynarka

                                       Marynarka                                  Marynarka męska


Kolejny kluczowy, bazowy element garderoby. W tym sezonie zapomnij o szarych, czy grafitowych. Teraz marynarka ma być w efekcie „WOW”. Kolory soczyste, pełne życia. Reszta może być stonowana, cicha, dopasowana. To marynarka ma być kropką nad „i”
Najlepiej w kolorach butelkowej zieleni, soczystej czerwieni, złota, żółci, niebieska. Typowe wiosenne kolory, żywe pełne mocy i energii.


Jeśli nie przepadasz za mocnymi kolorami, wybierz pastele. Marynarka ma być punktem przyciągającym uwagę. Gdy już będziesz szaleć na zakupach, przymierzając kolejne, to pamiętaj o zasadzie 3 jedności.
  • Dobrana do sylwetki
  • Do twojego typu kolorystycznego
  • Do twojej osobowości


Sukienka


Nie ma świąt bez sukienki. Jak już kiedyś powiedziałam, jeśli nie wiesz co włożyć, wybierz sukienkę. Ona zawsze świetnie wygląda, dobrze dopasowuje się do każdej okazji, a dodatki zrobią resztę.
Najlepiej wybierać takie, które pasują do każdej sylwetki i świetnie wkomponują się w czas świąteczny. Kopertowe, z dekoltem w kształcie V. Na długi rękaw. Jest ciepło, ale pogoda jest kapryśna jak kobieta.


Jeśli chodzi o kolory w tym sezonie, to króluje głęboka zieleń, złoto i niestrudzone pastele, oraz kwiatowe printy.

Męski punkt widzenia na Wielkanoc 

                                                    z marynarką                     w swetrze 

Jeśli nie boisz się wyzwań i lubisz eksperymentować z modą, możesz poszaleć z marynarką, czy garniturem. 

                         
                                                link                                           link 

White total look

                                             white total look                          white total look


Totalna biel, czyli od stóp do głów skąpana w bieli. Tego sezonu jak poprzedniego biel znów rządzi. Jeśli kochasz białe ubrania i uwielbiasz white outifit, to ten sezon jest Twój.

                                                     white total look                    white total look

Białe buty, torebki, spodnie, swetry, marynarki, koszule, wszystko w odcieniu bieli. Możesz złamać biel dodatkami w odcieniu beżu, czy pudrowego różu, a może złota. Biel to klasyka kolorów, podobnie jak czarny.

Pamiętaj, że biel tak jak czarny to kolory, z którymi trzeba naprawdę umieć grać. Wyglądają obłędnie, gdy się je skomponuje właściwie. Jednak, gdy zrobi się to bez pomysłu, mogą być Twoją zgubą.

Spokojnego czasu w gronie rodzinnym życzę :)

Linki 
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości "Realizatorka"
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości "Analityk"
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości "Wojownik"
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości "Gwiazda"
Metamorfoza mojej szafy – Typy osobowości 
Metamorfoza mojej szafy – Typ sylwetki V
Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki Kolumna 
Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki Klepsydra
Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki Gruszka
Metamorfoza mojej szafy – Typy sylwetki Jabłko
Metamorfoza mojej szafy – Idealna szafa
Metamorfoza mojej szafy – Przegląd 

Tajemnice Stylu                   5 zasad Casual Style 
Tajemnice Stylu                   5 zasad Rock Style



Komentarze

Popularne