Gorąca 5 najważniejszych trendów jesień zima 2020/2021- moja lista

Deni Cler


Wełna, skóra, krata, bufiaste rękawy, dzwony, Boho. Wszystko w kolorach czerni, grafitu, beżów, ale także krwistej czerwieni, bieli, czy srebra ze złotymi dodatkami. Tej jesieni wybiegi zdominowały łańcuchy, frędzle, falbany, futra totalny szał lat 40, 80 i 90. Jednym słowem prawie wszystko jest trendy.

Lato przemknęło nam w zastraszającym tempie ukryte pod woalem maseczek, gumowych rękawiczek i płynów do dezynfekcji. Niestety jesień wcale nie zapowiada lepszych zmian, jeśli chodzi o naszą rzeczywistość. Pochłonięte codziennymi obowiązkami, pozwólmy sobie na chwilę relaksu. Dlatego nie warto zapominać o sobie. Przecież życie toczy się dalej. 

Co jest modne w sezonie jesień/ zima? 
Otóż jest tego tyle, że śmiało mogę powiedzieć, wszystko. Cudowny powrót dzwonów, nie wiem jak wy, ale ja od zawsze uwielbiałam ten fason. Dzwony w połączeniu z wełnianym swetrem lub jedwabną, białą koszulą, wyglądają obłędnie. Idealne na spacer, wypad w miasto, czy zakupy.

Niestety od tego przepychu i różnorodności można dostać zawrotu głowy i z całą przyzwoitością muszę przyznać, że zabrakłoby mi miejsca, żeby rozpisywać się w tej dziedzinie. Dlatego wybrałam kilka opcji, które mi wydają się świetnym rozwiązaniem. Biorąc pod uwagę, że prawie wszystko nam dziś można założyć, postanowiłam też wrzucić kilka propozycji, których sama być nie założyła, ale bardzo podobają mi się na kimś innym. Kto wie, może kiedyś się odważę. 

To tyle słowami wstępu. 
Co dziś modne? 
Jak wspomniałam, wybrałam kilka zestawów, bo naprawdę jest tego tyle, że oszaleć można ze szczęścia. Poniżej wrzuciłam kilka linków, gdzie możecie same zobaczyć, co się dzieje. 

Męski look 
O tak. Moje kochane wracamy do męskich garniturów, które dodają nam kobietom nie tylko osobliwego uroku, ale przede wszystkim pozwolą poczuć się pewnie w świecie męskiej dominacji. Spodnie w kant, marynarki, kamizelki, a nawet krawaty i muszki. Wszystko dla nas. Wszystko można. Nie wiem, czy wiecie, ale damski garnitur po raz pierwszy pojawił się w 1925 r., oczywiście wyszedł spod igły Coco Chanel. Był to tweedowy kostium składający się z marynarki i spódnicy. 


Coco Canel
Chanel
Dziś wracamy to stylu, gdzie swobodnie możemy robić zakupy w dziale męskim. Ostatnio biegając po galerii, zastanawiałam się i wicie co, w męskich działach jest dużo fajnych rzeczy. W dodatku wydaje mi się, że są lepsze jakościowo i co najważniejsze mają mniej urozmaicone fasony. 
Wiecie mniej wcięć, nietaliowana, koronek itp. 

Jeśli jak ja nie przepadasz za takimi dodatkami, zachęcam spojrzeć. Np. marzy ci się zwykła, prosta białą koszulę, oversize, bo takiej brakuje Ci właśnie w twoim zestawie, to tam ją znajdziesz. Sama kupiłam świetną torbę podróżną. 

Karta

krata - Victoria Beckhamsukienki w kratę


To mnie bardzo cieszy. Paski i krata to jest to, co uwielbiam. Tej jesieni krata nie przestaje być modna. Nie ma znaczenia, czy to szkocka, vichy, typu tartan, czy pepitka. Jeśli więc macie ją w swojej szafie, śmiało. Spodnie, spódnice, sukienki, marynarki, płaszcze, czapki, a nawet buty w kratę dziś są trendy. Karta w połączeniu z szalem w kolorze krwistej czerwieni, to jest to. 

Skóra
Jednym z najmodniejszych materiałów ostatniego okresu jest skóra. Skórzane spodnie, spódnice, płaszcze, marynarki, a nawet skórzany kombinezony. Skórzane, czy pochodzące z eco skóry ubrania nie tylko są ciepłe, ale wyglądają bardzo seksownie i zmysłowo. Skórzana spódnica w połączeniu z wełnianym lub kaszmirowym swetrem wygląda naprawdę świetnie. Sama już od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupieniem takiej spódnicy, jeszcze jej nie spotkałam, ale wciąż szukam. 

Jest zimno, więc wełna 

wełna

wełna


Wełniane swetry te wykonane ręcznie, lub wyglądające jak zrobione przez babcię, czy mamę w domowym zaciszu. Pamiętam, gdy byłam dzieckiem moja mama całą zimę działa na drutach swetry, szaliki, rękawiczki, spódniczki dla nas. Nie cierpiałam ich, bo strasznie gryzły. Wtedy byłam dzieckiem i nie chciałam zakładać gryzących, ciężkich swetrów. Teraz wygląda to inaczej. Choć sama nie umiem dziergać, nie umiem też przyszyć guzika, ale wełniany, czy kaszmirowy sweterek obowiązkowo na mojej liście. Przecież taki oryginalny, mięsisty sweter to klasyk dobry na każdą okazję.

Modne, ale ja nie noszę 

Zwierzopodobne faktury. Osobiście nie noszę, ale bardzo podobają mi się u innych, szczególnie gdy są ciekawie połączone z pozostałą częścią garderoby. Więc moje kochane miłośniczki węży, panterek, tygrysów, wężowych skór, to wciąż jest trendy. Jeśli lubisz drapieżny look, to w tym sezonie nie musisz się ograniczać. Spódnica w panterkę, połączona z ciężkimi butami, ramoneską i jeansową koszulą, czy wełnianym swetrem to jest to. 

Tak jak wspominałam naprawdę ta jesień to szaleństwo fasonów, tektury i materiałów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Najważniejsze, aby odnaleźć swój własny styl i czuć się w nim dobrze.

Zanim jednak popędzisz na wyprzedaże, warto pamiętać o tym, aby kupować z głową. Tu link do mojego wpisu jak kupować. Dla przypomnienia zrób sobie listę, co chcesz mieć w swojej szafie i pomyśl, czy to, akurat, pasuje do rzeczy, które już masz.

Tu linki, jak obiecałam do pokazu FW20

Komentarze

Popularne